LC Riihimäki/Kara

Ravintola Teatterihotelli, Riihimäki

LC Riihimäki/Kara

Jäsenmaksun aika

Jäsenmaksu 100 euroa mieluimmin tilisiirtona.Lions Club Riihimäki/Kara jäsenmaksun aika on jälleen käsillä. Veljet pyydetään maksamaan 100€ klubin tilille IBAN FI57 5396 0220 2904 65, omaa hallintoviitettä käyttäen. Aktiviteetti- ja hallintoviitteet saa tarvittaessa rahastonhoitajalta tai ne voi tarkistaa klubin kotisivujen jäsenalueen luettelosta. Piilotetut sivut avautuvat sisäänkirjautumisen jälkeen ja löytyvät ylävalikon "Jäsenalue"-valintapainikkeen kautta (painike ei ole näkyvissä ennen sisäänkirjautumista).

Mikäli et ehdi tällä kaudella osallistua toimivana jäsenenä klubin toimintaan, niin voit hakea ulkojäsenyyttä. Se on harkinnan arvoinen vaihtoehto, jolloin voit silti osallistua kaikkeen klubitoimintaan, paitsi toimia klubin tai piirin virkailijana. Ulkojäsenyys voidaan myöntää puoleksi vuodeksi kerrallaan. Jäsenmaksuvelvollisuus säilyy ennallaan. Voit toimia myös tukijäsenenä hallituksen kutsusta 25% korotetulla jäsenmaksulla. Tämä on sopiva jäsenmuoto, mikäli haluat tukea klubia, mutta et pysty osallistumaan klubin toimintaan. Voit silti olla mukana klubitoiminnassa muutoin, paitsi klubin tai piirin viroissa tai valtuutettuna.